خدمات غير الكترونيكي |
ساير خدمات دفتر مديريت عملكرد، بازرسي و امور حقوقي ارتقاي بازرسي و نظارت بر حسن جريان امور و ارزشيابي - نظارت و بازرسي دوره اي از فرمانداريهاي تابعه در طول سال -نظارت و بازرسي دوره اي از بخشداريها و دهياريهاي استان در طول سال -نظارت و بازرسي دوره اي از شهرداريهاي استان در طول سال -نظارت و بازرسي دوره اي از سازمانهاي تابعه استانداري در طول سال -نظارت و بازرسي دوره اي از دستگاه هاي اجرايي استان با دستور مقامات مافوق در طول سال -تنظيم گزارش از نتايج بازرسي هاي انجام شده و ارسال آن براي مراجع ذيربط -ايجاد هماهنگي و تبادل اطلاعات با واحدهاي بازرسي و پاسخگويي به شكايات واحدهاي استاني دستگاه هاي اجرايي مستقر به منظور حسن انجام وظايف محوله و ايجاد هماهنگي لازم در خصوص پاسخگويي به شكايات
ارزيابي استانداري و فرمانداري -ارسال شاخص ها جهت تكميل خودارزيابي به ستاد استانداري و فرمانداريها و بررسي آنها در طول سال -بررسي مستندات ارسالي توسط دفاتر ستادي و فرمانداري ها -تهيه گزارش هاي تحليلي از عملكرد دفاتر ستادي و فرمانداريها در راستاي تقويت نقاط قوت و رفع كاستي ها -ارزيابي عملكرد دفاتر ستادي و فرمانداريها در خصوص رسيدگي به شكايات مردمي ارزيابي و نظارت بر عملكرد مديران دستگاه هاي اجرايي بازبيني شاخص هاي ارزيابي عملكرد مديران دستگاه هاي اجرايي -برگزاري جلسات توجيهي براي گروه ارزياب و رفع ابهامات در طول سال -ارسال چك ليست ارزشيابي به ادارات قبل از انجام ارزيابي در طول سال -انجام ارزشيابي مديران دستگاه هاي اجرايي در طول سال -ارسال نتايج ارزشيابي به مافوق هر دستگاه پس از كسب نمره از استاندار
رسيدگي و پاسخگويي به شكايات مردمي -تهيه ميانگين زمان رسيدگي به شكايات و كاهش آن (روزانه) -پيگيري مؤثر شكايات مهم تا حصول نتيجه و كاستن از مكاتبات غيرضروري (روزانه) -بروز رساني و تهيه آمارهاي موردنياز جهت بررسي روند فرآيند پاسخگويي به شكايات (ارائه گزارش هر سه ماه) -برگزاري دوره هاي آموزشي در جهت ارتقاي سطح علمي كارشناسان مربوطه (ساعت) -تعيين مسئولين سامد دستگاههاي اجرايي استان -نظارت و ارزيابي برسامانه الكترونيكي ارتباط مردم و دولت ( سامد ) -تشويق مردم به سمت استفاده از سامانه ارتباط مردم و دولت -دريافت و بررسي شكايات كتبي مراجعين از كاركنان و واحدهاي تابعه استانداري و ديگر ادارات و تهيه گزارش جهت مقامات مافوق
نظارت بر حسن اجراي طرح تكريم ارباب رجوع در ادارات و واحدهاي تابعه استانداري -انجام بازرسي هاي موردي و دوره اي طرح تكريم از ستاد،فرمانداريها ، شهرداريها و بخشداريها در طول سال -اجراي برنامه هاي ارتقاء سلامت اداري و شركت در جلسات كميته ها و كارگروه ها با موضوع تحول اداري، مبارزه با فساد و رشوه و تكريم ارباب رجوع -اجراي سريع و مطلوب پياده سازي ميزخدمت الكترونيكي در فرمانداري ها و استانداري و دستگاه هاي اجرايي و توافقنامه مربوطه
پيگيري امور حقوقي -تنظيم و اظهارنظر درباره متن قراردادهاي استانداري و واحدهاي تابعه و وابسته با اشخاص حقيقي و حقوقي -طرح و پيگيري دعاوي حقوقي و كيفري استانداري و دفاع از آن در مراجع قانوني -تهيه و تنظيم گزارشهاي حقوقي موردنياز استاندار و واحدهاي مختلف استانداري، معاونين و ساير مسئولين ذيربط و اظهار نظر مشورتي درباره -كليه مسايل حقوقي و قضايي استانداري، فرمانداري ها و بخشداري ها -همكاري با مركز مديريت عملكرد، بازرسي و امور حقوقي وزارت كشور در خصوص كليه دعاوي كه در مركز عليه استانداران، فرمانداران، بخشداران و واحدهاي تابعه طرح و يا از سوي آنان عليه اشخاص ديگر مطرح مي شود. (پرونده قضايي) | تاریخ به روز رسانی: | 2018/02/18 | تعداد بازدید: | 8744 | |